نفروپاتی IgA و عفونت تنفسی فوقانی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA و عفونت تنفسی فوقانی

این نفروپاتی IgA اغلب پس از عفونت تنفسی فوقانی رخ می دهد. اگر کنترل موثر نیست، این مشکل می تواند عود نفروپاتی IgA در القاء و یا بدتر شدن پیش آگهی بیماران. بنابراین، بسیار مهم است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در برای کنترل عفونت های تنفسی فوقانی به موقع و موثر خود را.

در برخی موارد، این مشکل خود به خود ناپدید می شوند، و بیماران لازم نیست که نگران باشید دیگر. با این حال، در برخی موارد دیگر، مشکل دوباره ظاهر دوباره و دوباره، تا بیماران نیاز به برخی از روش های برای مدیریت عفونت های تنفسی فوقانی. اگر شدید باشد، بیماران باید لوزه را.

در زندگی روزمره ما، برخی از روش های برای برخورد با عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی مفید هستند. آنها عبارتند از:

1. اجتناب از علت زمینه ای

سرد، کار زیاد، بیماران تماس با دریافت سرد، بهداشت ضعیف شخصی، و غیره، همه می توانند عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی را آغاز کند. علاوه بر این، بیماران باید شانس رفتن به مکان های عمومی را کاهش دهد، اگر نفروپاتی IgA در بیماران است در مرحله فعال است.

2. تقویت بدن بیماران و استخوان خود را قوی

ورزش منظم می تواند ظرفیت ایمنی بیماران بهبود و کمک به مبارزه با عفونت های باکتریایی و ویروسی. علاوه بر این، برخی از غذاها ویتامین غنی از C نیز می تواند به بهبود ایمنی بیماران کمک کند و افزایش وضعیت سلامت عمومی بیمار.

3. مصرف برخی داروها و یا درمان به بهبود وضعیت سلامت بیماران

تنها در صورتی که سلامت کلی از بیماران ممکن است از ریشه محور، می تواند بیماران جلوگیری از عفونت های دستگاه تنفسی فوقانی از ریشه. تا کنون، برخی از روش های درمانی در معکوس آسیب کلیه و درمان نفروپاتی IgA در موثر ثابت کرده اند. به عنوان مثال، ساقه و سلول های پزشکی میکرو چینی Osmotherapy تنها می تواند دستیابی به این اهداف کمک کند. اگر می خواهید برای درمان نفروپاتی IgA در خود، اساسا، شما می توانید گزارش آزمون، شرح بیماری enfermedad-renal@hotmail.com خود را ارسال.

عفونت تنفسی فوقانی است جدی برای بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند، اما اگر کنترل نشده زمان می توانید برخی از عوارض جدی شود. لطفا نگران نباشید. بسیاری از پزشکان در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری همیشه در اینجا به شما کمک کند مشکلات خود را مدیریت کنید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، IgA در درمان نفروپاتی و علائم ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: